Sunday, September 11, 2011

Makan-makan seharian.............

Jumaat wat makan-makan kat opis, hari ni plak adik aku nana ngan atin wat makan-makan untuk kekawan diorang....dari pagi sampai ke aku tengah aku update blog ni masih ada tetamu kat ruang tamu...
aku ni pun baru nak rehat... menolong dorang dari tadi... peeeaaarrrhh letih sungguh tapi kenyang lah perut asyik menyumbat jer.... disebabkan dorang nyer event, aku tak ler ajak kekawan aku...Jangan mare yer kekawan... nanti bila aku wat kat umah aku, aku ajak k.. Tapi bila yer???? hhhhhhmmmmm hanya aku yang tahu hehehehehehe.....


Menu hari ni Nasi ayam resepi bonda, lontong, ketupat kuah kacang, yang paling special dessert sejati tak lupa speggeti goreng.... aku???? tak masak ape2 pun, tolong buat kuah kacang dengan kuah nasi ayam jer.. hehehe maklum lah tetamu huhuhuhu



aku macam biasalah suka tangkap gambar.. bab kata mak aku
 "tak habis2 ko ni, suka sangat tangkap gambar" hehehheh

 



 
sempat gak aku tangkap gambar masa orang baru datang dan tak ramai lagi huhuhuhu




 



No comments: