Wednesday, July 20, 2011

Hari ni aku teragak untuk update Blog yang mana ianya telah wujud sejak dari Nov 2010...
Masih ingat lagi waktu tu aku di office...beria-ria belajar macamana nak buat Blog....
Ada juga sifat iri hati bila tengok orang lain ada Blog tapi aku tak ada.....
Macam2 nama telah dicadangkan... memandangkan aku ni boom orangnye maka dengan tak sengaja wujudlah "mamamiaboom.blogspot.com"

Entries yang lepas-lepas tak lah banyak... dah pun aku DELETE semuanya...
Rasa macam nak refresh balik Blog .....tengok lah sejauh mana ianya berjaya.....

Masa bujang dulu sentiasa teruja untuk menulis... pantang nampak pen dengan kertas ada saja coretan walaupun kadang2 tu sesimple mungkin..... tapi kini minat tu beransur hilang sehingga kan idea yang pernah mencurah2 dahulu hilang....
Tetiba hari ni teringin nak menulis balik.....
so..... WELCOME BACK.......

No comments: